ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

آخرین نامه

فردا روز عملیات ماست.مرگ رو خیلی راحت میتونیم حس کنیم.همه ی بچه ها میدونن این اخر خطه.اتیشی که فردا توش پا میذاریم اگه خدام بخواد گلستون نمیشه.من که مردم برام گریه نکنی!من تحمل دیدن اشکای تورو ندارم.من جونمو دادم تا تو گریه نکنی.راستی تو اخرین نامت گفتی که حامله ای! حالا که حامله ای دیگه اصلا نباید گریه کنی.ی وقت کوچولومون ناراحت میشه...قربونش برم...اگر پسر شد اسمشو بذار سیامک اگه دختر شد اسمشو بذار شیرین,وقتی هم بزرگ شد اگه پرسید بابام واسه چی جونشو داد بهش بگو واسه اینکه تو بتونی ازاد باشی,برای اینکه هرجوری خواستی بگردی,واسه این اینکه هرچی خواستی بتونی بگی.اصلا ما واسه همین انقلاب کردیم دیگه...واسه ازادی!وگرنه حکومت شاه چه ایراد دیگه ای داشت؟یه وقت از حکومت حق سکوت,چه میدونم اسمشو چی میذارن؟حقوق,پاداش,هدیه یا...چیزی نگیری..من واسه این چیزاکه جونمو ندادم.حواست باشه از اسمم سوء استفاده نکنن,نذاری اسممو بذارن رو کوچه یا خیابونمون.من اسم کوچمونو همون فیروزه دوس دارم,فیروزه...منو یاد انگشتر فیروزه ای که موقع عقد دستت کردم میندازه...چه روزایی بود. نذاری مشهور شم ماکه واسه شهرت جنگ نکردیم.اما اگه یروز چند نفر دنبال اسمم اومدن مشهور شدم تو از شهرتم استفاده نکنی.یه وقت واسه اینکه همسر شهیدی نری کاندید شورای شهر بشی... هروقت جلو بچمون حرف از من شد ازم تعریف کن,بهش بگو ما چه جوری باهم ازدواج کردیم,بگو تو دختر همسایه بودی,بگو چقدر عاشقو معشوق بودیم,یه وقت عکسای تو جبهمو بهش نشون ندی عکسامو تو لباس جنگ دوس ندارم,بذار تو ذهنش خوش تیپو شیک پوش باشم.اون عکسمو که با کت شلوار سرمه ایه و کروات قرمزه دارمو بهش نشون بده. مهدی رو یادته؟پسر هاجر خانوم اینا,یادته سال پیش شهید شد؟کمیته امام عکسشو رو دیوار خیابون کشید جای اون گلای رازقیو نسترن,نذاری عکس منو رو دیوار شهر بذارن,اخه میترسم یه وقت اگه مردم از حکومت راضی نباشن هرکدوم عکسمو ببینن بگنهمینا بودن رفتن جنگیدن که حالا وعضمون اینه دیگه...اونا که نمیدونن من واسه مردم جنگیدم نه واسه حکومت,ماواسه این اومدیم جنگ که وقتی مردم سرشونو میذارن رو بالش صدای توپو تفنگ اذیتشون نکنه مگه حفظ حکومت چقدر ارزش داره؟قدر جونم؟یا قدر خیلیای دیگه مثه من؟ زیاد کار نکنی...خمینی گفته ابو برقو گاز مجانی میشه,تو هم که خرجت زیاد نیست. خدا کنه حکومت از اسم ما شهیدا استفاده نکنه,با اسم ما پز نده,اسم مارو با باتون نزنن تو سر دانشجو بگن شهیدا رفتن واسه حکومت جونشونو دادن شما هم باید جونتونو واسه حکومت بدیدو بجنگید,خداکنه این حرفارو دینو دنیای مردم نکنن.اگه خدا نکرده حکومت بد بود ازجا بلند شید,اگه ساکت بمومید خون ما پایمال میشه.اینو به بچمونم یاد بده,شعارمون این باشه استقلال ازادی عدالت رفاه برابری! دیگه خیلی خسته شدم,همه بچه ها رفتن بخوابن منم میخوام برم بخوابم,میخوام تو خواب اخرم تورو ببینم,میخوام خواب ببینم دست در دستای توو بچمون کنار یه ساحل راه میریمو دیگه از ظلمو جنگ خبری نیست.هزاران بوسه از میدان سربها تقدیم به همسرو فرزندم.یادتون باشه: خودرا از برای ما نخواهد کس مارا همه از برای خود میخواهند
نظرات 6 + ارسال نظر
وب مانی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:25

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

شادی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام عسل بانویِ ما چطوره؟
فدایِ مهربونیات

شادی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 http://shadi-shadi.blogsky.com

عاشقانه هایت را که میفرستی ابتدا ذوق میکنم سپس دلم میگیرد که چه کسی انها را برای تو فرستاده است...

شادی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 http://shadi-shadi.blogsky.com

نیازی به اختراع نداشت !!

حوصله ات سر رفته بود

" چسب ِ قلب " اختراع می کردی ؛

می چسباندیم روی این ترک های قلب ِ صاحب مرده مان

و غصه ی زنگ نخوردن ِ تلفنی که اختراعش نکرده ای را نمی خوردیم !!

ساده بگویم گراهام بل عزیـــز !

حال ِ این روزهای مرا ، تــو هم مقصری

شادی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 http://shadi-shadi.blogsky.com

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم
نه برای نیاز...
نه از روی اجبار...
ونه از روی تنهایی
فقط برای اینکه
"ارزش دوست داشتن دارد"

دوست دارم ناهیدم

مراد پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 http://amlakonline.com/

فروش ویلا از 40 میلیون تا 400 میلیون

با این قیمت ها حتی در یک روستا صاحب خانه نخواهید شد


برای دیدن ویلاها از این آدرس استفاده کنید

http://amlakonline.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد