ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

دوستت دارم

ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﻡ٬ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﭼﺮﺍ٬ ﺷﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺑﯽ ﺁﻻﯾﺶ ﻣﻦ٬ ﺣﺪ ﻭ ﻣﺮﺯﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻧﻤﯽ ﺷﻨﺎﺳﺪ. ﻭﻟﯽ ﺳﺨﺖ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﮑﺘﻮﺏ ﻓﺮﻭ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﻣﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﺩ؟ ﺍﯼ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻧﺎﺯﻝ ﺷﺪﻩ ﺑﺮ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ٬ ﺍﯼ ﺷﻘﺎﯾﻖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ٬ ﺍﯼ ﺗﻨﻬﺎ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻗﻠﺒﻢ٬ ﺍﯼ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﺯﯾﺒﺎﯾﯿﻬﺎﯼ ﻣﺤﺒﺖ٬ ﺍﯼ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺷﺒﻬﺎﯾﻢ٬ ﺍﯼ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﯿﺎﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﻢ٬ ﺍﯼ ﺁﻏﺎﺯ ﺭﻭﺯ ﺑﻮﺩﻧﻢ٬ ﺍﯼ ﻧﯿﻤﻪ ﮊﻧﻬﺎﻥ ﻣﻦ٬ ﻭ ﺗﻮ ﺍﯼ ﻣﻌﺸﻮﻗﻪ ﻣﻦ٬ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩ٬ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﻣﯽ ﭘﺮﺳﺘﻢ.
نظرات 2 + ارسال نظر
هنگامه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 http://hengameharjomand.blogsky.com/

الان من خیلی غصه دارم خیلی خیلی دلم گرفته بوخودا چند وقته ک فقط گریه میکنم اما هیچ کس حال من و نمیفهمه هیچکس درکم نمیکنه

هنگامه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 http://hengameharjomand.blogsky.com/

ی بغل پر از محبت میخوام ک سرم بزارم توی سینه اش احساس آرامش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد