ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

¤سمفونی تقدیر(زهره طغیانی)¤

چه جوری میشه تنها بود! تو که هر لحظه باهامی ¤¤با نبض و تیک تاک ساعت همیشه وِرد لب هامی ¤¤هنوزم رنگ این خونه با نبض عشق تو پیداس ¤¤با ساز خنده ی کوکت توی شهر دلم غوغاس ¤¤شبیه خواب نیلوفر تو مرداب دل آرومی ¤¤بیا بشکن سکوتم رو ز لال پاک بارونی ¤¤تو این سمفونی تقدیر ببین تارم پُر آهنگه ¤¤برقص با ریتم قلب من خیالم با تو هم رنگه ¤¤چه جوری میشه پیدا شد! تا وقتی عشق تو خوابه ¤¤دلم درگیر این سرماس واسه فصل تو بی تابه ¤¤تو بازار شلوغِ درد دل من خیلی آشفته س بگیر این واژه رو از من که از هجران تو خسته س ¤¤هنوزم بی تو این شبهام پُر از تکرارِ لبخنده ¤¤دلم دیوونه میشه باز درو رو غصه می بنده گالری تصاویر سوسا وب تولز
نظرات 2 + ارسال نظر
ســـــــــلـــــــطـــــان99 شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:22 http://sooltan99.blogfa.com

چه جوری میشه تنها بود! تو که هر لحظه باهامی ¤¤با نبض و تیک تاک ساعت همیشه وِرد لب هامی ¤¤ خیلی زیباست

هنگامه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:40 http://hengameharjomand.blogsky.com



به کوری چشم تو هم که شده

حالم خوب خوب است

نه دلم برایت تنگ شده

نه به فکرتم

هیچ چیز حتی باران

تو را به یاد من نمی اندازد

عین الان

که آسمان شهر بارانیست

لابد زیر باران قدم می زنی

چترت را فراموش نکن

لباس گرم را هم

در این فصل سرد و بارانی

من می بافم

تو هم می بافی

من برای تو کلاه

تا سرت را گرم کنی

تو برای من دروغ

تا دلم را گرم کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد