ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

¤سکوتو بشکن آهسته(زهره طغیانی)¤

دل من برگ پاییزه ، که زیر غصه می پوسه ¤¤لب پُر زهر این تقدیر داره زخمامو می بوسه ¤¤نفس از سینه بیرون شد از اون وقتی که غم اومد ¤¤ببین حتی تو این قحطی ، نشونی از تو کم اومد ¤¤لبالب بغض و فریادم میون این سکوت تو ¤¤چرا اسمم نشد یک بار ، کمی ذکر قنوت تو ؟ ¤¤چرا از غصه لبریزی ؟ مگه اون عشق سابق نیست ؟ ¤¤گریزونی از آغوشم دلم واسه تو لایق نیست ؟ ¤¤سبک میشم اگه حتی ، بگی احساسی پیدا نیست ¤¤سکوتو بشکن آهسته ؛ بگو توی دلت جا نیست ¤¤بذار یک شب دل آروم شه ؛نشه قهر تو کابوسش ¤¤اگه باغ دلت واشه ، میام آهسته پابوسش ¤¤نذار مرداب رسوا شم ؛ میون دشت تنهایی ¤¤بیا آغوشتو وا کن؛ تو که آبی دریایی گالری تصاویر سوسا وب تولز
نظرات 4 + ارسال نظر
ســـــــــلـــــــطـــــان99 شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:02 http://sooltan99.blogfa.com

با عرض سلام خدمت شما :
نه ناراحت نشدم ولی من شما رو که همون روز اول لینک کردم اگه توجه کرده باشید

ســـــــــلـــــــطـــــان99 شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:20 http://sooltan99.blogfa.com

زیبا بود موفق باشی

خیلی زیبا بود خوشحال شدم از وب قشنگتون دیدن کردم موفق باشید

در پناه حق

هنگامه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:35 http://hengameharjomand.blogsky.com

امشب

با اینکه می دانستیم

آب در هاون کوبیدن است

من باز شعر نوشتم و

تو باز فال قهوه گرفتتی

نمی دانم چرا

آخر همه ی شعرهای من

تو می آیی و

ته همه ی فنجان های تو

من می روم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد