ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

¤بشتاب ای زمانه¤

ای آنکه با تو عمری؛ بی دغدغه بسر شد♥ اینک زمان اندوه؛ دلشوره ای دگر شد♥ رفتی ز کوی من باز ؛ با صد غم و بهانه ♥ در تو اثر ندارد ؛ این گریه شبانه ♥ بِشِتاب ای زمانه ؛ تا بگذرد خزانم♥ کو دلخوشی که شاید؛ در خاطری بمانم؟♥ «در من چه سوز و سازیست ای خدا تو دانی♥ از آتش درونم بس قصه ها که خوانی»♥ خود سوزی دلم را هرگز کسی ندیده ♥ دل در میان جمع و خود از همه بریده ♥ باور نداری آری دل از تو هم بریدم♥ همچون دلم غریب و بی کس ، کسی ندیدم ♥ باید که بگذری عمر همچون شهاب آسمان ♥ تو ارزشی نداری در این سرای و سامان ♥ «در من چه سوز و سازیست؛ ای خدا تو دانی♥ از آتش درونم بس قصه ها ، که خوانی»♥ گالری تصاویر سوسا وب تولز
نظرات 1 + ارسال نظر
ســـــــــــــلــــــــــــطــــ سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:57 http://sooltan99.blogfa.com



دوستان وقتی شاد هستند دوستان قدیمی خود را فراموش می کنند خوشحالم که شادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد