ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

¤شبگرد¤

عشق من بلند شو از خواب، شب رویایی تمومه ♥ بغض قلبم تو صدامو ، خنجرش رو به گلومـــه ♥ پاشو تا شب نیمه جونه ، رخت کوچت رو به تن کن ♥ آخرین قطره ی اشکو ، مرهم زخمــــــای من کن ♥ دیگه اینجا موندن ما ، موندنی بی سرنوشته ♥ رنگ باغ لحظه هامون رنگ گلهای بهــشته ♥ دیگه این اشکای بارون ، بازی سخت زمونه ست ♥ تنها راه پیش رومون ، هجرت تلـــخ شبونه ست ♥ پشت این پرده ی دیوار طرح روزای سیاهه ♥ ذهن شوم این ستاره پی دزدیدن راهــــه ♥ ناجیِ راه شب من پاشو با من همصــدا شو ♥ از تو این پیله ی وحشت مثل پروانه رها شو ♥ گرچه بعد از شب وحشت، شبی دیگه توی راهه ♥ قسمت من و تو خوبم ، تو شبـــای بدون ماهه ♥ نازنینم هجرت ما واسه پیـــدا شدن ماست ♥ واسه پیچیدن عطر نسل رویاهای فـرداست ♥ گالری تصاویر سوسا وب تولز
نظرات 11 + ارسال نظر
هنگامه جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:43 http://hengameharjomand.blogsky.com

سلام اجی جووووون من خیلی وقت بود وب درست و حسابی نمیام و خیلی دلم برات تنگ شده بود فدات بشم عزیزم بوس سفت

سلام الهی قربونت برم نفسم چ بوووووووووووووووس

هنگامه جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:00 http://hengameharjomand.blogsky.com

حـــواست بـاشــد بـانـــو



اگـــــربــه مــــردی بــیــش از حد بـــها بدهـــی


دیــگـــــر برای داشتـنـــــت تلـــاش نمی کنـــد


نگــــاهـــش ســـــردمیشود..


کلـــامش بـــی روحدستـــانش یخ زده


حـــرف هــایــشبــوی دل مردگـــــی می گیــــــــــرد!!


وآغــــوشش بوی هوس...

هنگامه جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:03 http://hengameharjomand.blogsky.com

تا می کشم خطوط تو را پاک می شوی

داری کمی فراتر از ادراک می شوی

هر لحظه از نگاه دلم می چکی ولی

با دستمال کاغذی ام پاک می شوی...

هنگامه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:00

اون نوشته برای خودم نوشته ام که دارم با دستمال گاغذی پاک میشم اوی کامنتش یادم رفت بنویسم بوخودا

سلأم نفسم خوبی آجی گلم؟متوجه نشدم منظورت چی بود قربونت برم عشقم بوس بوس بوس بوس بوس

هنگامه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:02

حتی اگر بدانم فردا دنیا تکه تکه خواهد شد، باز هم درخت امیدم را عاشقانه خواهم

کاشت، نه برای برداشت میوه اش، برای آنکه افسوس "نکاشتن" را با خود حمل نکنم...
سلام..قربونت برم آچی چوووووووووون

فدات بشم نفسم

هنگامه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:03

خشم ارغوانی رنگ است
خوشی صورتی
پوچی زرد
و عشق من چنین میپندارم که آبی ست...
گاه همچون نیلی نیمه شب و گاه همچون
سینه سرخی سر از تخم بر آورده!!

هنگامه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:07

اینـــجـا ..
زمسـتــان زود مـی آیـــد ..
حتّــی ..
زودتـــر از پــاییـــــز !
.

هنگامه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:11

شب اندیشه ی ما را سحری باید و نیست

پشت این بی خبری ها خبری باید و نیست

روزگاریست که با غربت تنهایی خویـــش

جاری ام در سفر و همسفری باید و نیست

مثل پـــروانه دلم می تپد از شوق ولی

در سر شمع خموشم شرری باید و نیست

خواهر مسلمان یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:44 http://http://latghnato.blogfa.com/

سلام
با یه مطلب جدید بروزم از شما تقاضامندم تمام اون رو بخونید وبعد نظرتون رو راجعش بفرمایید.

sms دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 http://dragoncruel.blogsky.com

بسی رنج بردم ازین سال سی!
عجم زنده کردم پارسی!
تنهاشعری که یادم مونده!!!
من شاعرنیستم اماشعرارودوست دارم!!

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:52

آجی جوووووووووونم دوست دارم هوارتا قربونت برم عزیزم بوس سفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد