ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

¤داستان عاشقانه شمع و خورشید¤

وقتی خورشید طلوع کرد از پشت پنجره کلبه ای قدیمی شمع سوخته ای را دید که از عمرش لحظاتی بیش نمانده بود. به او پوزخندی زد و گفت : دیشب تا صبح , خودت را فدای چه کردی ؟ شمع گفت : خودم را فدا کردم تا که او در غربت شب غصه نخورد. خورشید گفت : همان پروانه که با طلوع من ترا رها کرد ؟ شمع گفت : یک عاشق برای خوشنودی معشوق خود همه کار می کند و برای کار خود هیچ توقعی از او ندارد زیرا که شادی او را , شادی خود می داند. خورشید به تمسخر گفت : آهای عاشق فداکار ، حالا اگر قرار باشد که دوباره بوجود آیی , دوست داری که چه چیزی شوی ؟ شمع به آسمان نگریست و گفت : شمع ، دوست دارم دوباره شمع شوم. خورشید با تعجب گفت : شمع ؟ شمع گفت : آری شمع ؟؟؟ دوست دارم که شمع شوم تا که دوباره در عشقش بسوزم و شب پروانه را سحر کنم. خورشید خشمگین شد و گفت : چیزی بشو مانند من تا که سالها زندگى کنی , نه این که یک شبه نابود و نیست شوی. شمع لبخندی زد و گفت : من دیشب در کناره پروانه به عیشی رسیدم که تو در این همه سال زندگیت به آن نرسیدی !!! من این یک شب را به همه زندگی و عظمت و بزرگی تو نمی دهم. خورشید گفت : تو که دیشب این همه لذت برده ای پس چرا گریه می کنی ؟ شمع با چشمانی گریان گفت : من برای خودم گریه نمی کنم , اشکم من برای پروانه است که فردا شب در آن همه ظلمت و تاریکی چه خواهد کرد و گریست و گریست تا که برای همیشه آرامید
نظرات 7 + ارسال نظر
sms چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 http://dragoncruel.blogsky.com

سلام!
ببخشیداین چندروزنیومدم رفته بودم صفاسیتی!!!
میگم چراداستان مسافری ازهندروادامشو نذاشتی؟!
مطمئنم ادامه داره!

بله ادامه داره مرسی که داستان هارو دنبال میکنی اون داستان مثل منظومه س چشم دارم آماده میکنم به محض آماده شدن میذارم

نیما کهندانی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:35

با سلام به مسئول/مسئولین محترم وبلاگ ادبیات شعر و سرگرمی. ضمن عرض تبریک سال نو، توجه شما را به مطلب زیر جلب می نمایم:

مفتخریم اعلام داریم اختتامیه ی مسابقه ی داستان نویسی وبگاه افسانه‌ها، به صورت مراسمی در تابستان 1392 برگزار خواهد شد. در این مراسم ضمن تقدیر از برترین‌های وبگاه در یک سال گذشته، تصمیم گرفتیم که از وبلاگ برتر مرتبط با ادبیات گمانه‌زن طی یک سال گذشته نیز تقدیر به عمل آوریم.


در مورد چند و چون مراسم در آینده ای نزدیک، به طور کامل توضیحات کافی را خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

اما در مورد شرایط انتخاب وبلاگ برتر مرتبط با ادب گمانه زن:

صاحبان وبلاگ‌های دارای موضوعاتی که در ادامه ذکر می‌شوند، می‌بایست آدرس کامل وبلاگ خود را به همراه نام و نام خانوادگی شخص/ اشخاص مسئول وبلاگ و شماره تلفن ( همراه) مسئول اصلی وبلاگ و نیز خلاصه‌ای از فعالیت‌های وبلاگ را برای ما به آدرس رایانامه ( ایمیل ) sfcontest91@afsaneha.net ارسال نمایند.

شرایط:

1. موضوع وبلاگ مرتبط با ادبیات گمانه زن ( علمی تخیلی، وحشت، فانتزی )باشد.

- وبلاگ می تواند منتشر کننده ی اخبار مرتبط با ادبیات گمانه زن و نیز فیلم، سریال، انیمیشن و انیمه‌ی این حیطه باشد.

- وبلاگ می تواند منتشر کننده ی مقاله های مرتباط با ادبیات گمانه زن و نیز فیلم، سریال، انیمیشن و انیمه‌ی این حیطه

- وبلاگ می تواند منتشر کننده ی کتب یا داستان های شخصی مرتبط با ادبیات گمانه زن باشد.

- وبلاگ می تواند برگرداننده و منتشر کننده ی زیرنویس فیلم، سریال، انیمیشن و انیمه‌ی حیطه ادب گمانه زن باشد.

- وبلاگ می تواند به صورت جامع، به کلیه ی موارد ذکر شده بپردازد.

2. وبلاگ کتاب های اسکن شده و تایپ شده را که توسط ناشران ایرانی به چاپ رسیده‌اند، منتشر نکند.

- منظور آثار ترجمه شده یا تألیف شده که در حیطه ی ادب گمانه‌زن می باشد.

- اگر تاریخ چاپ کتاب سال 1386 و نیز قبل از آن باشد، و بعد از آن تجدید چاپ صورت نگرفته باشد، شامل این شرط نمی شود.

3. وبلاگ در صورت استفاده از منابع دیگر در نشر کتاب، خبر، مقاله و ...، نام منبع را ذکر کند.

4. وبلاگ دارای جلوه ی ظاهری مناسب و زیبا باشد.

5. مهلت معرفی وبلاگ تا 15 اردیبهشت 1392 می‌باشد.

ضمناً از شما تقاضا می شود به لینک زیر مراجعه کرده و در صورت امکان این خبر را در وبلاگ خود نیز درج نمایید.
http://afsaneha.net/modules/news/article.php?storyid=530

با سپاس فراوان
نیما کهندانی
سردبیر گروه تحریریه وبگاه افسانه‌ها

هنگامه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:55 http://hengameharjomand.blogsky.com/

سیگار فروش گوشه ی خیابان هم فهمید...
و تو هنوز نمیدانی
من دود میشوم
و این سیگار ها
بهانه اند!!!!

هنگامه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:04 http://hengameharjomand.blogsky.com/

پیــــــاز هم که خرد میکنی برایش اشـــک میریزی
از پیاز هم کمتر بودم مرا خرد کردی و خندیدی...!!!!

هنگامه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:05 http://hengameharjomand.blogsky.com/

سلام آجی جووونم دیشب اومدمبرات کامنت بزارم یه مشگل پیش اومد رفتم الان دوباره برگشتم نمیشه عاخه بدون ناهید سر کرد فدات بشم بوس سفت[:S004:

هنگامه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:06 http://hengameharjomand.blogsky.com/

آجی جووون فدای اون مهربونیت برم دوست دارم هوارتا بووووووس

ســــــــلــــــــطــــــــان 99 یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:56 http://sooltan99.blogfa.com

سلام
چرا آخه چه دلیلی داره ،ای کاش . . .

سلام عزیزم چی چرا ؟منظورت رو نفهمیدم چی به چه دلیل؟متوجه نشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد