ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

ادبیات شعروسرگرمی

به وبلاگ خودتون خوش آمدین

¤سری سوم اس ام اس های تیکه دار و زهردار ۹۲¤

دلم نگرفته از اینکه رفته ای … دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی ولی نداشتی … !!! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند ! تو در دروغ گفتن رکورد زدی … من در باور کردن … !!! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥بدترین حسرتی که در زندگی میخوریم از کارهای خطایی که مرتکب شده ایم ، نیست … بلکه از این است که… چرا کارهای درست را برای کسی که لیاقتش را نداشته انجام داده ایم ... ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥نگران نباش ، نفرینت نمیکنم ! همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست ، برایت کافیست !!! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ نه پیشانی من به لبهای تو رسید … نه لیاقت تو به احساس من … چیزی به هم بدهکار نیستیم ؛ هر دو کم آوردیم !!! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ (((بقیه اس ام اس ها را در ادامه مطلب بخونید)))خدایا ! من را در برابر بعضی از دوستانم محافظت کن خودم از عهده تمام دشمنانم بر میآیم . . . ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ یک مترسک خریده ام ! عطر همیشگی ات را به تنش زده ام ! درست مثل توست ، فقط اینکه روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند … ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ آدم فهمیده ای بود ! خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ می بینی چقدر ساده است ؟ دیگر نمی شناسمت اما دوستت دارم … ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥یکی باش برای یک نفر ، نه خاطره ای مبهم در ذهن صدها نفر … ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥دیگر نمیگویم گشتم نبود ، نگرد نیست ! بگذار صادقانه بگویم … گشتیم ! اتفاقا بود ! فقط مال ما نبود ! شما بگردید ! لابد مال شماست ! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥چقدر تلخ شده ای ، این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی ؟ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ به حساب خیالبافی ام مگذار ، اما ستاره ای دارم در تاریکترین شبها فقط خواستم بدانی که میتوان دلخوش کرد به چراغهای کوچک یک هواپیما ! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست ! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ عجیب است دریا ، همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو ! ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت ، ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !! تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی … ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥تو که رفتی دلم برایت تنگ شد حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی … ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥◄♥تویی که مرا در حال سقوط می بینی ، آیا تا به حال اندیشیده ای که شاید تو وارونه ایستاده ای ؟ ►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥►♥◄►♥◄►♥◄►♥►♥ عجیب است هیچوقت نگذارید در زندگی ، کسی که شما فقط ” یکی از انتخابهایش ” هستید ، برایتان تبدیل به ” اولویت ” شود !
نظرات 3 + ارسال نظر
هنگامه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 http://hengameharjomand.blogsky.com/

دوست دارم هوارتا آجی جووونم والابوخودا

هنگامه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 http://hengameharjomand.blogsky.com/

از این نوشته ات خیلی خوشم اومد بووووووووووووووووووووس

ســــــلــــــطــــــان 99 پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 http://sooltan99.blogfa.com

گاهی فرار میکنم از فکر کردن به تو ، مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد